Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via info@webshoporders.nl.
of bel 085 210 55 58Een all-in tarief is een vast bedrag per verzonden pakket. In het all-in tarief zit inslag, opslag, orderpicking, verpakking en verzending van jouw goederen.
We hanteren een minimaal bedrag per maand. Dit brengen we alleen in rekening als er bijv. een maand heel weinig bestellingen binnenkomen. Als je webshop normaal draait heb je deze kosten dus niet. Vraag naar de voorwaarden
Je betaalt eenmalig een bedrag voor de koppeling van ons fulfilmentsysteem met jou webshop.
In principe kunnen we alle webshopsystemen koppelen. Kijk hier voor een overzicht van de meest gangbare webshop koppelingen van dit moment.
We werken met 4 transportbedrijven. Voor pakketten in Nederland en België gebruiken we GLS en PostNL. Palletzendingen gaan via firma Ben Becker en zendingen naar het buitenland via UPS.
Er zijn natuurlijk veel meer aanbieders, waarom gebruik maken van slechts 4 aanbieders zul je je misschien afvragen.
De hoeveelheid orders die we bij een transportbedrijf neerleggen is bepalend voor ons verzendtarief. Meer orders betekend lagere tarieven. We werken al lange tijd met deze partijen en kunnen daardoor problemen vaak snel oplossen.
De opzegtermijn is het eerste jaar 3 maanden, en daarna kun je maandelijks opzeggen. Dat betekent dat het riscico op een financiele strop laag is in vergelijking met het huren van een eigen opslagruimte met een langere contractduur. Lees onze algemene voorwaarden voor uitgebreide informatie.